27 Kasım 2012 Salı

Merhaba!

Herkese merhaba!

İlk postumla beraber blogumu yazmaya başlıyorum!

Öncelikle kendimi tanıtayım, aslen İstanbullu'yum. Ama yaklaşık 5 senedir Ankara'da Bilkent Üniversitesi'nde Endüstri Mühendisliği okuyorum.

Hobim yemek yemek! Yemek seçmem, her yemeği severim! Kolay kolay önüme konulan tabağı geri çevirmem!

Ayrıca, akranlarıma göre yemek yapma konusunda başarılı olduğum söylenebilir:)

Dededen beri yemeklerle, mutfak kültürüyle iç içe olmuş bir aileden geliyorum. Rahmetli dedem, Sirkeci'deki Gar Lokantası'nın işletmecisiymiş. Babamında, kendi işinin yanında,  yakın zamana kadar bir loktansı vardı.  Annem Ayvalık'lı, babam İstanbullu olduğundan, evde her yörenin çeşit çeşit yemekleri pişer! Kısacası yemek ve mutfak kültürü bizde aileden gelen bir gelenek!

Gelelim burada neler yazacağıma. Burada, gittiğim yerleri, yediğim yemekleri, beğendiklerimi beğenmediklerimi kısacası yemekle ilgili herşeyi yazacağım. En büyük hobim yemek yemek olduğundan Ankara'da meşhur olan hemen her yere gittim. Hatta 3 senedir cuma günlerimi bu işe ayırıp, yeni yeni yerlere gidiyorum! Bütüüüün bunları yazıya dökmeyi planlıyorum! Ayrıca aslen İstanbullu olduğumdan, İstanbul'da da çok fazla sayıda yemek yenecek yer biliyorum. Yavaş yavaş bunların hepsini yazacağım.

Unutmadan, gerçek bir nargile ve kahve tutkunu olduğum söylenebilir. Zaman zaman güzel nargilecileri, caféleri ve kahveleri de yazacağım.

Yazılarımda tabiki öncelik lezzette olacak. Ama konunun uzmanı olmadığımdan, neleri beğendim veya beğenmedim onları yazacağım. Ayrıca sizlere fikir vermesi için yazacağımdan; fiyatlar, ambiyans ve servis gibi konulara da değineceğim!

Bitirmeden önce, bana bu blog'u yazmamda ilham veren Oburcan'a da selam göndermeden olmaz.

Bundan sonraki postlarda görüşmek üzere!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder